Oro

Är det bara jag som blir lite orolig och får dåliga vibbar av att Jermemyr och Karlsson inte ska spela i de två närmaste kvalmatcherna? Känns inte helt bra att mittförsvaret byts ut.
 
Först sades det att Jernemyr skulle ersättas av ex H43:aren Anton Månsson och Karlsson av Niclas Barud. Men jag undrar om inte Jesper Nielsen och Niclas Barud är ett bättre alternativ. De borde vara hyfsat samspelta sen tiden i Sävehof. Men det känns som de har olika utvecklingskurvor. Där Barud verkar ha stagnerat och väl inte får så myckert speltid i Danmark så fortsätter Nielsen att bli bättre och bättre. 
 
Min oro minskar ju inte heller av att det är jäkligt tunt på högre nio. Jag tror visserligen att Sverige slår Ukraina hemma men jag blir inte förvånad om det blir tufft borta mot Holland.
 
Apropå tidigare inlägg. Om Emme har rätt i att Lundaborna hellre ser Malmö FF än handboll och att publiken hellre stannar hemma och ser matchen på tv, så bör det bli tunt på läktarna i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0