Dagens matcher

Vad är det som är på gång i Höör? H65 tog ännu en seger ikväll. Denna gång mot Heid. Jag har det största förtroendet för tränaren Niklas Harris som jag tycker tvingades lämna Lugi på ett sätt som inte är till Lugis fördel. Nu verkar hans nya lagbygge fungera. Det ska bli spännande att följa laget i år. Läs förresten gärna Niklas tankar om damlandslaget i Skånskans pappersversion,
 
Kristianstad var länge illa ute borta mot RIK idag. Det såg ut att bli en vinst för Göteborgarna men skåningarna vann de sista 10 minuterna med 6-2 och lyckades till sist vinna med uddamålet. RIK är helt klart bättre i år och det samma gäller antagligen också Kristianstad. Kanske är man jämnare i år och då kommer man garanterat att hänga med i toppen.
 
Och Lugi fortsätter att spela bättre än vad jag trodde före seriestart. När inledde man ett seriespel med tre raka segrar senast? Jag ser fram emot nästa hemmamatch. Derby mot just Kristianstad. Det lär väl bli fler orangea fans än vinröda så publikmatchen lär lundaborna förlora, men handbollsmatchen borde kunna bli jämn.
 
Och grattis Sävehof till första segern!
 
Till sist. Tänk den som kunde skriva som Oscar Jensen! Jag avundas honom bloggen på Skånskan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående din kommentar om tre matcher som har ändrats till 10-0 så har jag några kommentarer från Ralf Lundberg på förbundet i min blogg.

2012-09-20 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0