Måndagen

VästeråsIrsta vann inte mot Hammarby som jag trodde. Men det var i alla fall inte långt borta. Förlust med ett mål mot Hammarby. Hammarby har onekligen haft flyt i början av serien. De har vunnit båda matcherna mot nykomlingarna med uddamålet. Det är två segrar som kan visa sig viktiga mot våren till när vi summerar seriespelet. Men att vinna de jämna matcherna tyder på att man just nu har ett bra självförtroende.
 
RIK däremot verkar förlora när det står och väger. Lite svårt att förstå eftersom RIK brukar vara ett riktigt fightergäng.
 
Undrar hur det ska gå för Malmö nu när man inte har en frisk mitt 6:a? Det är märkligt att man fått tre spelare skadade på samma position. Det vill nog till att nyförvärvet Carl-Johan Andersson snabbt är tillbaka från skadan har fick i matchen mot Drott.
 
För övrigt anser jag att sajten Svenskhandboll bör göras om. Jag blir irriterad varje gång jag besöker sajten. Vem i hela friden fick uppdraget att bygga den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0