Överraskad

Jag vet inte vem som blev mest överraskad av Lugis vinst igår, Basti Rasmussen eller jag. Basti såg nästan helt chockad ut efter matchen. Men även om det var en skräll så var den inte oförtjänt. Lugi var bättre än vad jag trodde. Espen räddade väl Lugi ett tag mitt i matchen men i slutet så körde IFK fast i Lugis försvar. Detta var den tredje raka vinsten mot Kristianstad i SM-spelet. Lugis långa anfall var även denna gång ett framgångsrecept. Ja, detta var ju en kul början på säsongen för de vinröda. Det känns nästan overkligt. Nu borde det komma ännu fler till hemmapremiären mot Ystad.  Övriga matcher igår gick ju enligt plan.
 
#Avkast tyckte jag var ett småroligt och avslappnat samtal. Förutom att Axnér, Wremer och Sjöstrand är roliga att lyssna på så var det skönt med en programledare som kan något om handboll till skillnad från kommentatorn i matchen mellan Kristianstad och Lugi. Det är fullkomligt obegripligt att Daniel Kristiansson får vara kvar på jobbet. Han kan ingenting om handboll (eller någon annan sport) och jag är övertygad om att han dessutom är stenkorkad. Dummaste kommentaren igår var väl: "Kristianstad och Lugi har lika tröjor eller inte alls". Ja, vad finns det för andra alternativ?
 
Detta inlägg skrivet med ett lyckligt leende på läpparna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Lugi ser riktigt bra ut förtillfället.

2014-09-12 @ 14:57:39
URL: http://www.icedaniel.se
Postat av: ligu

Inte kan du tippa och inte räkna heller. Det var den fjärde raka segern mot Kristianstad!

2014-09-12 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0