Snart dags att gå och lägga sig

Signaturen Mario har gjort mig uppmärksam på att Pava också spelade fult igår. Och Mario har helt rätt. Pavas skottrörelse var inte helt snygg. Men jag tycker att det finns en skillnad. Pavas tilltag kändes mer som en tillfällighet i en het och intensiv match, medan Alingsås småfula knep kändes mer planerade och medvetna.

En sak som dock är jäkligt imponerande med Alingsås är publiktrycket. Alla som har sett ett Lundalag på hemmaplan borde bli avundsjuka. Det fanns en handbollskrönikör på Sydsvenskan som en gång sa att Idrottshallen i Lund är det enda ställa man kan höra 1000 ögonbryn höjas. I Lund är det inte riktigt fint att heja, även om åtminstone Lugi börjar få något som liknar en hejaklack. Men de flesta i den klacken är väl utombys, antar jag, och inga riktiga Lundabor.

Sen måste jag säga att som nybliven bloggar är det kul att börja få kommentarer. Hittills har de varit både vänliga och seriösa och det är jag både glad och tacksam för. Axnér har det inte lika lätt. I hans blogg är det verkligen stor spännvidd i kommentarerna, allt från rena idiotierna till sakliga inlägg.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0