Handbollsklubben

Avbytarbänken är idag lite missnöjd med gårdagens handbollsklubb. Visst finns det saker att klaga på men jag är ändå fortfarande nästan lycklig över att TV4 infört en helkväll med handboll. Jag tycker att diskussionerna höll minst samma klass som de som brukar förekomma i fotbolls- och hockeyprogrammen. Perlskog bidrar inte med särskilt mycket men jag tycker att han funkar bra som kommentator. Alternativet med Blomqvist är ju betydligt sämre.

Glömde igår att nämna Mattias Andersson. Han håller verkligen en hög standard i tyska ligan. Kul att se hur han fick stopp på de danska landslagsspelarna. Axnér stack ut igår och nämnde att Mattias inte riktigt funkar med andra i ett landslag. Nu vet jag inte riktigt hur Mattias är, men är han lik sin far, så är han inte särskilt trevlig att umgås med.

Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Nu var det ju framförallt produktionen Avbytarbänken hade åsikter om. Diskussionerna är alltid bra och intressanta.



Varför ska Perlskog ha en plats kring bordet bara för att han är en bra kommentator? Bättre då att låta honom vara bra där, istället för att låta vilsen i Handbollsklubben.

2009-11-11 @ 23:06:58
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Trist med förtal i denna blogg. Matti är dessutom en kanontrevlig kille som alltid gått sin egen väg. Några i "gamla" landslaget hade problem med detta och med nuvarande förbundskaptener är det väl mer troligt att se Albin Tingvall i mål än Mattias Andersson.

2009-11-12 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0