En ursäkt och en handbollsmatch på webben

Signaturen Anonym menar att jag och Avbytarbänken förvanskat hans kommentar i ett tidigare inlägg (jag antar att det är vi som är bloggkompisarna som han hänvisar till).

Jag för min del hakade upp mig på formuleringen: "Hade Rustan tränat någon annan förening än HEH´s gullpojkar så hade han varit avstängd för länge sedan."" och tolkade det som att HEH missat att stänga av honom. Men jag förstår nu att det var inte detta som Anonym menade. Han precis som jag tycker att vissa tränare har mer inflytande i HEH än andra och så tror jag faktiskt det är. Jag vill därför be Anonym om ursäkt. Det skrivna ordet är lätt att missförstå ibland.

Jag såg delar av matchen RIK - Kristianstad på Handbollskanalen igår. Bildproduktionen var väl ok och bisittaren/expertkommentatorn skötte sig. Men det hade inte skadat att huvudkommentatorn kunde lite mer om handboll. Det blir lite pinsamt när han blandar ihop lag och spelare. Kallar mål för poäng, andra halvlek för andra omgången och noll koll på vad domarna dömer. Det drar ner helhetsintrycket rejält.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemas problemas! Keep up!

2009-09-29 @ 19:21:28
Postat av: Avbytarbänken

Nästa vecka blir det samma kommentator som i premiären, AHK-RIK. Då ordnar saker och ting upp sig.

2009-09-29 @ 21:24:46
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0