Assisterande

Sitter här och funderar på vem som blir assisterande till Lugis Zanotti. Sydsvenskans Jan Gustafson gissar att Christian Andersson från Eskil kan vara tänkbar eftersom han och Zanotti är kompisar. Oavsett vem som är påtänkt så är det väl snart dags att Lugi talar om för omvärlden vem det blir.

Det ska bli riktigt intressant att följa Lugi nästa år. Undrar om jag kommer att tvingas göra en pudel och säga att jag hade helt fel när jag ifrågasatte Zanotti eller om jag kommer att säga "vad var det jag sa?". Men jag är faktiskt inte så orolig.

Kommentarer
Postat av: lugi fan

jag tror nog du bör vara orolig...du kommer likan en kungspudel!!!!

2010-04-14 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0