Ett domarpar

Glömde skriva att gårdagens domarpar Per-Ola Björk och Krister Andersson ofta är så otroligt irriterande. Jag får krupp när jag ser dem döma. Snacka om ett arrogant och otroligt ojämnt domarpar. Igår retade jag upp mig på att man valde att lägga en hård linje. Man kunde knappt peta på en motståndare så åkte man ut. Det gjorde att matchen sjönk i kvalitet.

Märkligt var det också att man godkände ett mål för Guif trots att man hade blåst för frikast innan skottet avlossades. Och det är inte första gången som de blåser lite väl fort.


Kommentarer
Postat av: supporter

Varför dömmer dem oss hemma marje match då vet man det? Bor dem närmst och är " billigast "?! ha en bra dag

2010-12-18 @ 11:32:16
Postat av: Tryckfels-Nisse

"Dem ska vara "de". Kommentera gärna, men lär er svenska.

2010-12-18 @ 14:17:21
Postat av: Martin

Jag gillar inte heller domarparet, men igår var de åtminstonne konsekventa.

2010-12-18 @ 16:32:31
Postat av: Tuntankarn

"Varför dömmer dem oss hemma marje match då vet man det? Bor dem närmst och är " billigast". Vad menas? Är detta svenska eller svenska för...

2010-12-18 @ 16:55:58
Postat av: Arne

Tuntankarn> Vad är det du inte förstår med inlägget? Man syftar på dommarna hur det kan komma sig att dem dömmer oss varje match ju, om det är för dem bor närmast lund samt och dem är tar minst betalt för jobbet.

2010-12-18 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0