Några ord om Alingsås

Med tanke på senaste tidens bristande form så var jag ju orolig att Alingsås skulle förnedras i Ciudad Real. Men så blev det inte alls. Tycker att Alingsås stod upp bra mot världslaget. Men hade kanske lite väl många tekniska fel, fast det berodde väl på att min ville slå tillbaka mot Ciudads överlägsna fysik genom att ha högt tempo.

Vi är några som tyckt att Markus Enström är värd en plats i landslaget men igår så märktes det trots allt att han har en bit kvar internationellt. Hombrados hade ett hyfsat övertag.

Kappelin och Aggefors visade att Sverige har en uppsjö av bra målvakter. Jag blir förvånad om Kappelin inte kommer att få ett bra proffserbjudande.

Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Vill man döma ut Enström så väntar man givetvis till en match där han bara har 50 %.



Enström gjorde fyra mål. Hade två skott i virket och Homdrados räddade två (kanske tre). En spelares kunnande kan inte bedömas utifrån en enskild match. Finns ju en anledning till att de flesta experter öser beröm över Enström.



Bliznac har däremot en bit kvar till den form han var i under förra säsongen. Passningsspelet är bra men skottet finns för tillfället inte.

2010-02-14 @ 18:39:47
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA...kul att AHK-bloggaren som förväntat högg som en kobra. Men visst...enström en man för landslaget. Han och Ekberg borde vara gjutna framöver. Kanske Fridén men jag vill se honom en hel säsong först.



Bliznac tcyker jag inte skall testas mer. Han har inte kapaciteten eller fysiken. V9 är panikartat i blågult särskilt nu när Kim EdR helt lagt ner och bara lallar runt på plan. Gör han sin sista handbollssäsong. Ryktet säger det...

2010-02-14 @ 19:51:39
Postat av: marcus

Hej! Kan du höra av dig till min e-post. Du får givetvis vara anonym. Mvh Marcus HEH

2010-02-14 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0