Några svar

Har fått frågan om jag inte har ett jobb. Jo, ett tag till i alla fall. Och ett som kräver mer än 40 timmars jobb i veckan, så det är faktiskt lite svårt att hinna med att blogga. Måste ju även ägna familjen lite tid.

Har även fått en kommentar om att jag fokuserar för mycket på Lugis herrar. Jag kan lova att det blir mer uppmärksamhet på Lugis damer nu när herrarna har gjort bort sig. Gillar faktiskt damhandboll och tillhör inte de som hävdar att det är en annan sport än herrhandboll. Inser nu att jag glömt bort att skriva om damlaget i norr som jag brukar bevaka, Boden Handboll. Jag får försöka komma ihåg att skriva ett nytt inlägg om Bodens stolthet.


Kommentarer
Postat av: Boden Handboll

Boden Handboll är lagets som är bättre på bortaplan

och gör mera mål där än hemma i Hildursborg

kolla här

http://www.bodenhandboll.se/Pages/sv-SE/news.aspx?InfoId=112

2010-03-18 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0