Ovärdig

Jag börjar inse att jag inte anses värdig att befinna mig bland Svenska handbollsförbundets samling av handbollsbloggar. Det svider naturligtvis en del. Det kan visserligen bero på att ingen velat tipsa förbundet om min blogg, men sanningen är nog den att den inte bedöms hålla måttet. Eller att jag trampat någon på tårna.

Men jag är lite undrande ändå över vilka kriterier Therese Bringefors på förbundet går efter. Jag försöker komma på den röda tråden. Det kan inte bero på att min blogg är anonym för det är ju Avbytarbänkens också. Vissa av de presenterade bloggarna handlar även om annat än handboll. Kan det vara en nackdel att min nu uteslutande har fokus på handboll? Ett tag trodde jag det berodde på att de presenterade bloggarna drivs av personer som är aktiva inom handbollen på något sätt, men så dök Snickesnack upp och han är precis som jag en "läktarexpert". Och Flincken är ju bara journalist. Det kan knappast heller bero på att den bedöms som oseriös, för så jäkla djupa och analyserande är inte alla de andra bloggarna heller. Som sagt jag förstår inte riktigt hur urvalet görs. Kanske är min blogg helt enkelt bara för tråkig.

Men tro nu inte att jag ger upp för det. Stürmerfoul kommer att finnas kvar åtminstone några månader till.

Kommentarer
Postat av: Dodo

Åhåjodå! Det gör dig säkert inte mindre ledsen, men jag har rekommenderat din blogg via Epost till förbundet.



Vi får utforska vidare om var skon kan klämma.



Kör hårt,

/Dodo - förstår knappt att han själv platsar.

2010-03-22 @ 17:21:03
URL: http://snickesnack.se
Postat av: Fredde

En fantastikt bra blogg

även för en som jag som

inte tål Lugi!

2010-03-22 @ 19:20:54
Postat av: Mikael

Tyvärr så kanske du är för seriös för ett oseriöst förbund.

Kör på din blogg är mycket läsvärd och uppskattad tillammans med Avbytarbänket är du i topp avssende kvalite och innehåll.

2010-03-22 @ 20:19:28
Postat av: http://stockholmshandbollen.bloggagratis.se

Varför vi inte finns med som har på 2 veckor skapat en syrligare blogg än någon annan är inte konstigt. Fegisarna som sitter där uppe och är rädda att bli kritiserade kan ju ändå inte få sparken, de lever i en bubbla. DU! Lägg inte ner för fan, du behövs massor, låt oss göra ett varumärke, vi fixar, svenska handbollsbloggar i samarbete eller nåt. Dodo! är du med?

2010-03-23 @ 08:37:41
URL: http://stockholmshandbollen.bloggagratis.se
Postat av: Kämpa

Sluta lipa, fortsätt kämpa! Sturmerfoul är den enda blogg man behöver i handbollssverige.

2010-03-23 @ 14:49:53
Postat av: Dodo

Klart jag är med, men jag är lite tveksam till loggan ;)



Men fan, vilken frisk fläkt ni är där uppe i Nollåttaland!

2010-03-26 @ 18:46:26
URL: http://snickesnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0