Premiär

Dags för första inlägget. Känns lite märkligt och rätt så pretentiöst. Det finns ju inte en chans att någon kommer att läsa inläggen och vad är det då egentligen för mening att hålla på att skriva? Och jag måste också erkänna att jag nästan aldrig läser andras bloggar och vet alltså inte hur det förväntas att man ska skriva. Finns alltså en rätt stor risk att jag antingen bryter mot någon form av vett och etikett eller framstår som ovanligt töntig.

Men jag gör väl ett försök att blogga så får vi se hur det går.

Min blogg kommer i första hand att handla om handboll och i andra hand om staden Lund. Och så kommer det antagligen dyka upp saker som jag retar mig på i största allmänhet. Känns som om målgruppen kommer att vara väldigt smal.

Men om någon mot förmodan råkar läsa detta ska du veta att du är mycket välkommen! Och jag hoppas att jag kan lyckas motivera dig att komma tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0