Vem blir bäst i stan

Har inte hunnit iväg till Grekland än, men det blir snart. Så jag missar träningsmatchen mellan Lugi och H43 på fredag. Det svider lite att jag inte kan bevittna den första värdemätaren på vem som är bäst i stan. Förra året så tvålade H43 till de flesta före seriestart innan de tvärdog efter hemmamötet med Alingsås. Så man ska aldrig dra för stora växlar på försäsongen. Men lite nyfiken är jag på att se om H43 har tagit ett steg tillbaka mot toppen och om Lugis rätt unga lag fortsätter att utv ecklas. 

Men hur kommer det att gå för lagen under säsongen? Jag kan tänka mig att de hamnar i närheten av varandra. Och det lär bli någonstans kring plats 6-10. Har svårt att se något av lagen som ett topplag.



                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0