Bottenmötet

Tänk att OV vann mot H43. Vad har hänt med OV? Poängen trillar in på löpande band. Nu börjar man säkert få en del självförtroende också. Och H43: s kräftgång fortsätter. Även i denna match verkar H43 tappa på slutet. Skulle tro att man matchar några spelare alldeles för mycket. Det håller inte i längden. Och varför har det inte blivit en ersättare för Nemanja? Har man inga pengar eller hittar man ingen lämplig?

Sen måste jag säga att det är kul att retas med AHK. Man kan vara säker på att det kommer ett antal kommentarer. Jag förstår inte riktigt varför det är så känsligt med att vara kaxig. Det är ju en egenskap som man har stor nytta av i handboll.

Nu kanske jag tog i lite för mycket. Jag har ju bara sett AHK en fyra-fem gånger i år, men att AHK skulle vara ödmjuka känns ännu mer fel. 

Lindesberg sjunker också allt mer i tabellen. Det förvånar mig. Men många av förlusterna har varit rätt jämna, så det kanske vänder.

Och i morgon kan Malmö mycket väl vinna över Lugi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0