Fans

Det är rätt kul att läsa de kommentarer som droppar in. Helt klart är Alingsåsare och H43 mest på hugget, men de är också rätt känsliga. De står verkligen upp för sitt lag men verkar inte heller gilla att man kommer med kritik. Men jag gillar det. Det är bättre att stå upp för sitt lag än att vara passiv som många andra lags fans.
 
En annan kul grej är de kommentarer som kommer med jämna mellanrum i Axnérs blogg. Det är många som retar sig på skåningar. Vissa klagar på att det är mest skåningar som kommenterar i Axnérs blogg, andra menar att all skånsk handboll är övervärderad. När det gäller det första är det ju bara för icke-skåningar att börja engagera sig och kommentera i bloggen,så blir det mer balans. När det gäller det andra så håller jag med om att skånsk handboll inte är lysande. När det gäller herrarna så är den bred, med dominans i antalet lag i serien. Men toppen saknas. Men jag tror att Ystad IF mycket väl kan ta steget upp nästa år.

Men för handbollens framtid hoppas jag på lag från hela Sverige i elitserien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0