Handbollsbloggar

Såg att avbytarbanken.bloggagratis.se nått 1000 besökare på tre veckor. Bra jobbat! Men det fick mig att fundera på hur många handbollsbloggar det finns och hur många som läser dem? Skulle inte förvåna mig om avbytarbänken snabbt plockar fram de siffrorna.

Axnérs blogg är väl den mest lästa antar jag. Däremot bör inte inläggen på HEH borde räknas in, för HEH är ingen blogg.
Och för egen del lär jag också nå min 1000:e besökare på tre veckor idag. Det är kanske samma personer som läser avbytarbänken. Tänk om det bara finns 1000 personer som är intresserade av handbollsbloggar och att det är samma personer som vandrar runt mellan bloggarna! Men så kan det naturligtvis inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0