Kul med kommentarer

Måste säga att de få kommentarer jag fått hittills är riktigt stimulerande.

Jag har fått något glatt tillrop, om att jag ska fortsätta blogga och det känns ju riktigt inspirerande.

Sen har jag blivit rättad någon gång.och det känns också bra. Här sitter man och tror att man har full koll och så visar det sig att man är fel ute. Det sätter igång intressanta tankar om hur lätt det är att ha fel och hur lätt det är att missuppfatta saker. Det är inte konstigt att olika vittnen till samma brott ofta har helt olika versioner av vad som hänt.

Men roligast av allt är nog senaste kommentaren som hänvisar till sin egen blogg. En helt ny värld öppnas för mig. Det finns antagligen fler än vad jag trodde som bloggar om handboll. Läs gärna avbytarbanken.bloggagratis.se, som gjorde mig nästan lite avundsjuk . Det är lustigt att det även här finns en blogg med snarlikt namn: avbytarbanken.blogg.se .

Det känns som om vi handbollfantaster, även om vi inte är lika många som de som gillar fotboll eller hockey, verkligen är hardcore fans. Vi brinner verkligen för handboll. Det måste jag ta och skriva om vid tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Hela avbytarbänken står upp och bockar artigt som tack för berömet.



Den andra avbytarbänken (blogg.se) har samma skribent men har inte använts på ett år. Trodde faktiskt att den var avregistrerad. När en ny blogg nu skulle skapas så tyckte skribenten att bloggagratis hade lite bättre lösningar på saker och ting.



Vi läser vidare =)

2009-05-05 @ 16:29:15
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0