Diverse

Axnér verkar närmast tycka att vi ska ge upp och sluta spekulera när det gäller landslagets V9:or. Vi får acceptera situationen som den är. Men om problemet inte löses så lär det inte bli någon bra placering i EM. För knattarna Lukas och Dalibor håller nog inte hela turneringen. Finns det något alternativ förutom Bliznac och Stenbäcken? Kan Sebastian Seiffert vara ett alternativ? Eller är han för evigt i kylan sen fylleskandalen i Tyskland?

Sen är det kul att uppfattas som idiot. Visserligen är jag ute och cyklar alltför ofta men dock inte alltid. När man skriver i en blogg så är det lätt att få en snyting. Som nu när jag skrev att jag skulle titta på klubbarnas hemsidor. Signaturen Surfaren skriver "Alingsås har ju nyheter på förstasidan, med bild. Längre ner finns ett arkiv. Kan det bli enklare?". Antar att Surfaren tycker att jag är rätt korkad. Men ja, jag tycker att det kan göras enklare, men mycket handlar om tycke och smak. Men rent allmänt så tycker jag inte att nyheter ska gömmas längst ner på en sida. Tycker också att nyheterna överst på startsidan tar för stor plats.

Kul också att det dementeras att Avbytarbänken är Alingsås webbmaster. Det sistnämnda var ju en huvudlös chansning från min sida, men att Avbytarbänken håller på Alingsås tycker jag står utan allt tvivel, oavsett dementier.

Också är det handboll på TV4 Sport ikväll. Helt otroligt! Det ska bli intressant att se Kiel med landsförrädaren Ahlm.

Och själv håller jag på Lugi, även om jag gnäller på det vinröda laget.

Och är det någon som vet vad Botulfsplatsen är för lag? Är det också ett lag från Lund? Tacksam för svar.

 

Kommentarer
Postat av: we

Ang "fylleskandalen" så är ju Oscra och "Pidder" två av de mest lysande stjärnorna i landslaget nu. Seifert som inte ens deltog i de flesta av tokigheterna utan gick och la sig borde inte vara ratad. Landslaget behöver individuellt duktiga och hårda spelare. Varken Bliznac eller otränade Stenbäcken har vad som krävs. Måtte du Rietz växa ur sitt babypsyke och bli skadefri!

2009-11-03 @ 19:42:04
Postat av: Jocke

Jo, Botulfsplatsen är ett nystartat lundalag, lirar i division fyra. Mer vet jag inte...

2009-11-03 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0