En halv avbön

Och ja, jag var dum som klagade på Mattias Anderssons far. Det ska man ju akta sig för i en blogg om man inte kan ge personen en chans att försvara sig. Det ber jag om ursäkt för. Ska försöka bete mig bättre framöver. Men jag har en tendens att skena iväg ibland, så det kommer antagligen bli fler övertramp i framtiden. Till mitt försvar måste jag säga att jag har ett minne av en mindre smickrande situation där Mattias far var inblandad i för många år sedan och som etsat sig fast. När Axnér gjorde sitt utspel i Handbollsklubben (vilket väl var ett betydligt större övertramp än mitt) så fick jag en flashback och tänkte att det kanske finns vissa saker som går i arv.

Och så har vi en matematiker som påpekar att Lugis sänkta publiksiffror beror på att derbyna mot H43 ännu inte spelats. Det är ju rätt att derbyna ännu inte spelats, men ska inte överskatta betydelsen av dessa. Ett derby med ca 2000 åskådare höjer inte befintligt snitt med mer än 40-45 personer på årsbasis. Så publiktappet är en realitet och borde tas på allvar. Jag hoppas verkligen inte att den som kommenterade är någon av Lugis ansvariga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0