Seg Norgematch

Fan vad avslaget handboll kan vara när kämpaglöden saknas. Matchen i går mot Norge var ett sömnpiller.

Av Avbytarbänkens inlägg i helgen så står det utan tvivel att han håller på Alingsås. Kanske pratar vi om AHK: s webbmaster? Även om jag tycker att Bliznac på den korta tid som han spelade mot Tyskland gjorde ett piggare intryck än Stenbäcken gjorde mot Danmark, så var det lite för tidigt att hävda att Bliznac var det bättre alternativet, så som Avbytarbänken gjorde. 

Det var återigen synd att Bliznac inte fick så mycket speltid mot Norge. Jag skulle vilja att han fick chansen på riktigt någon gång men så blev det inte heller denna helg. För efter de korta inhoppen i helgens matcher går det fortfarande inte att bedöma om Bliznac är en kandidat för EM-truppen eller ej. Särskilt lyckosam var dock inte Bliznac ute på plan.

Däremot går det att bedöma Stenbäcken. Det gick ju bättre och bättre för honom under helgen, men jag tycker fortfarande inte att han håller måttet. Han är långsam och seg. Och i försvaret rena rundningsmärket. Men det känns som om Ola och Staffan kommer att välja Stenbäcken. Kanske för att han är yngre och därmed mer en framtidsman.

Man kan notera att det gick bättre för Sverige när både Bliznac och Stenbäcken satt på bänken.

Kommentarer
Postat av: Avbytarbänken

Stanna gärna i IT-branschen. Någon privatdeckare blir du inte =)



Ställningen i Avbytarbänkens omröstning om bästa alternativet på V9 står nu 21-2 i Bliznacfavör. Tror inte man behöver hålla på Alingsås för att hålla Bliznac före Stenbäcken.



Ska bli intressant att läsa hemsidegenomgången.

2009-11-02 @ 14:13:46
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se
Postat av: Mart

Återigen, AHK:s webmaster (jag) har ingeting med bloggen avbytarbänken att göra. Jag vet inte vem som ligger bakom bloggen heller för den delen. Som synes på min IP-adress befinner jag mig i Danmark för tillfällt, jämför den gärna med den IP-adress du fått genom avbytarbänkens kommentar.

2009-11-02 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0