Den förbannat ointressanta hundralappen

I en kommentar så framgår det att det troligen inte är så många som är så intresserade av Avbytarbänkens och min utmaning om vem som kan förvalta en hundralapp bäst på Svenska spel. Och det kan jag förstå, men jag tänker ändå fortsätta att ta upp utmaningen i denna blogg. Det handlar delvis om prestige oss bloggare emellan. Just nu leder Avbytarbänken. Mina 100 kronor har just nu vuxit till 110. Inte särskilt imponerande, men ett plus är ett plus.

Men jag ska försöka minimera bloggandet om hundralappen till två inlägg i veckan. Så försök att stå ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha..OK...det köper jag!

2009-10-13 @ 20:01:18
Postat av: Anonym

Hahaha..OK...det köper jag!

2009-10-13 @ 20:01:42
Postat av: Avbytarbänken

Skriver här, så slipper alla läsa. Tråkiga matcher denna omgång. Blir ett singelkryss, 10 kr, H 43 - Ystad.

2009-10-15 @ 18:36:54
URL: http://www.avbytarbanken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0