Avbytarbänken igen

Hoppas att varken jag eller någon annan avslöjar identiteten bakom Avbytarbänken om nu konsekvensen blir att bloggen läggs ner, för jag skulle sakna den. Så det var ju rätt korkat av mig, som vanligt, att börja fundera över vem det kunde vara. Det är alltid skönt med seriösa och kunniga bloggare som inte är ute efter enkla poäng genom att dissa allt och alla. Och jag tycker dessutom att Avbytarbänken är duktig på att skriva och formulera sig.

Men det är faktiskt rätt svårt att vara anonym en längre tid. Observanta och framförallt initierade läsare kan ofta lägga ihop ett och annat och komma på vem står bakom en blogg. I denna blogg har det ju t ex funnits en och annan ledtråd som går att följa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0