Uppmärksamhet

Ja, jäklar. Måste tacka Marcus Haglund för intervjun på HEH och den gratisreklam den inneburit. Vilken explosion av läsare det blev! Men det återstår ju att se hur många som kommer tillbaks.

Nu vet jag inte vilka andra bloggar som Marcus tänker uppmärksamma, men för egen del läser jag gärna Avbytarbänkens. Han och jag har olika profil. Avbytarbänken är faktaintriktad med t ex statistik och regeldiskussioner och har ofta verkligen på fötterna. Min blandar fakta och känslor och skenar ibland iväg.

Det känns som om antalet handbollsbloggar växer. Det samma gäller uppmärksamheten som bloggarna skapar. Det säger något om det växande handbollsintresset i Sverige.

Handbollen med sitt fysiska spel och ibland höga tempo känns verkligen ligga rätt i tiden. Men det gäller som sagt också att sälja in produkten.

Kommentarer
Postat av: christer

Hur rolig var din blogg....

Finns det "minus getingar"

2010-02-17 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0