Några ord till

Några sista ord om Lunds Arena.

Niklas påtalade i en kommentar att Lugis insläpp är bakom trappan. Jag förstår inte riktigt kommentaren, men när jag skrev att biljettkön gjorde det svårt att komma in i hallen, så menade jag inte själva insläppet/biljettkontrollen utan entrén in i själva Arenan/huset.

Alla ni som tycker att Lunds Arena är jättefin, och den är otroligt mycket bättre än den gamla Idrottshallen, måste inse att den inte är så fin som det kunde ha blivit. Och att den inte håller samma klass som Halmstads eller Kristianstads arenor. Två städer som faktiskt är mindre än Lund har alltså haft kraft att bygga något som är bättre. Jag tycker det är frustrerande. Inte minst när man tänker på att Lund har två elitserielag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hmmm.... Lugi herr + Lugi dam + H43 herr + H43/Lundagård dam = 4 st elitserielag. Jag tänker gott om dig och tror att du slog ihop dam och herr i H43 och Lugi och fick det till två ;o)

2010-10-08 @ 14:19:17
Postat av: Stürmerfoul

Helt rätt. Jag skrev fel. Jag menade två elitserieklubbar och inte två elitserielag. Ber om ursäkt.

2010-10-10 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0