Kul att ha fel

Jag gillar att bli överraskad även om det innebär att jag har helt fel. I dagens match mellan H43 och Ystad var jag säker på att Ystad skulle vinna och att det skulle bli glest på läktarna. Och så vinner H43 lätt och det blir hyfsade 1336 på läktarna. Men jag tror inte att jag är den ende som blev överraskad. Och återigen undrar jag vad är det med detta Ystad? Ska nu den här säsongen bli lika ojämn som de tidigare. Ja, vi får se. Men vilken härlig start för de blå. Och ska jag vara ärlig så tror jag att man behöver den här starten, för säsongen blir nog tuff för H43.

I morgon är det H43: s damers tur att premiärspela mot nykomlingarna H65. Det kan bli tufft och jag är inte säker på att det blir en blå vinst i morgon. Jag kan tänka mig att satsa en slant på att H65 vinner på hemmaplan. 


Kommentarer
Postat av: Bigge

Väldigt kul att du hade fel.

2011-09-14 @ 09:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0